lördag, januari 15, 2011

Read my lips

I senaste Cosmo (finns nog inte i butik än, jag har den för att jag prenumererar för man skulle få sminkpenslar på köpet eeeh) finns en artikel om simultanorgasm. Man kan säga mycket om den om man är feministisk bitterfitta alternativt sexnörd, såklart. Men. Men. Det finns ett råd i den som är helt fantastiskt.

Jag är inte hemma nu så jag kan inte dubbelkolla. Jag kanske minns fel. Jag kanske läste fel. Men om jag läste rätt går tipset ut på att man ska säga till snubben som failar på att ge oralsex att man ska visa hur man vill bli slickad. Och sen ska man kyssa honom som man vill få oralsex.

När jag tänker på det är det typ alltid väldigt komiskt, men aldrig sexigt, och det är väldigt synd om killen. Mina favoriter i slickteknik överfört på kyss:
  • Långa kladdiga drag (även känd som slickandets doggy style)
  • Tungspets intensivt koncentrerad på ett och samma ställe ("alltså, tänk att din mungipa är typ ollonet? Okj, nu visar jag")
  • Att samtidigt få ett finger i sig.

8 kommentarer:

Grovt Initiativ sa...

lol @ finger samtidigt i kyssversion

Grovt Initiativ sa...

*pet pet*

Lorven sa...

hahaha fan va bra du är Tanja.

Anonym sa...

Nu fegar du ! Utveckla lite mer i detalj hur du (och antagligen många tjejer) vill ha det. Tror alla skulle uppskatta det.
//T

Pac sa...

"Men, varför slickar du mig i näsan?"... ;)

Tanja Suhinina sa...

T:
"Nu fegar du" är en inledning som nån som känner mig skulle komma undan med. Från nån anonym jag inte känner känns det rätt otrevligt. Jag skriver t ex gärna om sådant mina läsare vill läsa om, men då får de be vettigt och inte inleda så.

Anonym sa...

Men alltså... jag har aldrig förstått mig på såna här "så visar du honom hur du vill bli slickad"-tips (läst liknande tidigare nämligen) för jag vet ju inte exakt hur han rör och använder sin tunga när han går ner på mig. Tänk om jag visar helt fel? Vad fan.

@T: jag tyckte också din ton var lite otrevlig, och sedan så är det, som jag ser det i alla fall, inte så jättemycket värt i just undervisande syfte om Tanja berättar exakt hur hon vill bli slickad. För det gäller ju nämligen endast om det är just henne du ska slicka. Klart att det finns generella riktlinjer, men på individbasis är alla helt olika. Ställ frågan till tjejen du slickar istället!

enmi sa...

Haha, jag kan tänka mig hur stämningen ganska snabbt skulle bli lite ansträngd.

"Nej, du gör inte rätt, jag kan visa på dig!"
"Eeeh, hur?"
"Såhär!"
*kladd, slick, pet*