onsdag, oktober 22, 2008

Polykonferens 2008

Jusstja, glömde att säga, men jag ska vara med på Polykonferens 2008. Nämligen i följande programpunkt
Lördag 25/10 10:30 - 12:00 RD/RA

Ofta beskrivs polyamori och relationsanarki som vitt skilda förhållningssätt. Men är skillnaderna så stora egentligen? Vad finns det för likheter? Hur kan vi förstå varandra bättre? Relationsanarkister och relationsdefinitionister diskuterar.

Nu är det ju försent att anmäla sig och så, men ni kanske tycker det är kul att veta att jag ska vara med ändå, vad vet jag.

Ses, kanske? =)

-*-

Glöm inte att jag ska ha mig på sexdagarna imorgon! Woo-hoo woo-hoo!

-*-

Det har på sistone ibland känts lite typecastat med mig, offentlighet och icke-monogami. Men så tänker jag "det är i alla fall inte telefonsex" och det käns genast lite bättre =)

2 kommentarer:

Mattias S sa...

Just det där med RD/RA var nog det jag var mest intresserad av på konferensen. Men kunde inte riktigt den här helgen.
Och dessutom är jag nog upptagen när jag hade velat gå på poly-pratet på sexdagarna också!
Åh typiskt...

M sa...

Nu kommer jag missa dig på TVÅ ställen samma vecka :( vad synd. Men kul att du ska vara med på Polykonferensen också, jag känner minst en person som ska dit så jag hade hört om den innan, och det låter helt klart intressant (och kul). Hoppas det blir jättebra, i alla fall!