onsdag, september 25, 2013

Statusuppdatering

Tänkte köra en liten uppdatering på vad jag håller på med nuförtiden.


Varannan torsdag (ca, plusminus) är jag i Malmö och läser mastern i sexologi på 50%.


Varje tisdag jobbar jag på Vårdcentralen Solnas Hjärta. Som psykolog. På vårdcentral. Kriser, lindrig ångest och depp, relationsproblem, sömnsvårigheter? Throw'em my way!



Måndag+onsdag varannan vecka, och måndag+onsdag+torsdag varannan vecka jobbar jag på Psykiatrihälsan i Farsta. Varför gör de såhär mot fina grekiska bokstaven psi? Jag vet inte. Vad gör jag på psykiatrihälsan? Jag jobbar med svår ångest och depression. Bedömning och behandling.

Vad gör jag på fredagar? Pluggar de där 50% som jag nämnde ovan. Och har ett roligt projekt i pipelinen *lol entreprenör* Men seriöst, vad innebär det för er?

  • Man kan haffa mig för fika/frukost/lunch/middag i Malmö! Eller typ lunch i Solna C eller Farsta C!
  • Jag kan F-skatta igen eftersom jag nu kan be a-kassan och deras puckade regler att dra åt helvete. Därför kan jag nu föreläsa och skriva! Vill ni att jag ska komma och föreläsa på er arbetsplats, skola, sexdag, temakväll, möhippa, eller annat event som ni tänker att jag skulle förgylla? Hör av er så snackar vi! Vill ni ha en artikel skriven? Jamen, det kan jag också!

Inga kommentarer: