måndag, november 17, 2008

Rösträkning

Nu ska jag gå genom mina omröstningar så att jag kan ta bort gamla från högerspalten.

Är simultanorgasm en nittiotalsfluga?

I samband med det här inlägget frågade jag om simultanorgasm är en nittiotalsfluga.

Ja.
12 (32%)
Mnja, men det VAR mer hajpat då än nu.
16 (43%)
Nej.
7 (18%)
Nej. Det går inga trender i sex.
2 (5%)

Finns mödomshinnan?

Frågan på allas läppar fick följande svar.

Ja
6 (6%)
Nej
44 (50%)
Nja
11 (12%)
Inte nu längre
26 (29%)

Är jag snygg?

Jag blev länkad till från playing.se:s stora kärlekstråd och diskussion om huruvida jag är snygg utbröt. Jag tänkte hjälpa grabbarna.

Hur fan ska jag veta det?
11 (25%)
Ja.
21 (47%)
Nej.
6 (13%)
Annat.
6 (13%)

Vad tycker du om dansgenusbyte?

I oktober blev jag upprörd över att en skola inte ville lära ut förarollen i foxtrot till en tjej och JämO godkände det. Som tur är verkar det som att människorna som läser min blogg är vettiga, annars hade jag på allvar funderat på vad det är för publik jag drar egentligen.

Det är okej om tjej för tjej, men inte tjej om hon för en kille
2 (1%)
Det är okej om kille följer kille, men inte om han följer en tjej
0 (0%)
Det är okej om det är en tjej och en kille som båda byter roller, men inte om det är samkönat par
1 (0%)
Det är alltid okej
117 (92%)
Det är aldrig okej
6 (4%)

Vem vinner?

Inför valet i USA var jag naturligtvis tvungen att ordna en egen undersökning. För att jag kunde. Mina duktiga och intelligenta läsare hade förstås rätt.

Obama
30 (52%)
McCain
3 (5%)
Putin
24 (42%)

Inga kommentarer: