tisdag, september 04, 2007

Genre: Branschavslöjande

Idag har jag mediehorat mig rätt big. Men det får ni inte läsa än, det får ni läsa en annan gång. Än så länge kan ni läsa en intervju med mig på Girlscorner. Här är en direktlänk och det är därifrån bilden är tagen. Fast först är den tagen av Ylva Maria Thompson på Ritorno.

Här är en recension som tidningen Modette har publicerat. Jag har redan utsatts för tre tröstningsförsök, men jag gråter faktiskt inte blod över att jag bara fått två kristaller av fem och dessutom bara en kristall i modebetyg. Honest. Don't trösta mig, roa er åt att Modette av alla tidningar stör sig på bloggigheten.

För övrigt - såhär-kan-internetmarknadsföring-gå-till uppstår när Hydra Förlag försöker sig på viral med bloggen Citronmuffin.

Avslutningsvis. En möjlig tolkning av den här bilden är att jag inte alls försöka att jag är villig att suga för mediejobb, utan att jag väntar på de stekta sparvarna.

Intressant?
Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: