tisdag, januari 29, 2008

Kitty Jutbring är singel!

Ni kommer kanske ihåg att jag skrev om tidningen Starlet förr i tiden? (Det gör i alla fall Anna Svensson, så det kanske är fler) Senast jag skrev handlade det om att de bytte chefredaktör, men behöll spalten Fråga Kittys kille.

För några dagar sedan fick jag ett SMS om någonting väldigt viktigt för det popkulturella pusslet: "Omg. Kitty Jutbring är singel! Vad händer då med Kittys kille?"

Det stod tydligen i .SE att hennes civilstatus var "singel". Och ja, kommer de nu behålla Fråga Kittys kille?

Jag tycker i alla fall att det är en mycket intressant fråga och jag återkommer så fort jag fått svar.

4 kommentarer:

Elin J sa...

Om han nu tas bort, så kan ju alltid nån av oss starta ett liknande element i våra bloggar?

Nu läser jag ju inte Starlet, men eh, var han nå bra då?

Tomas Antila sa...

fråga Kittys ex.

Tanja Suhinina sa...

Elin J: Han var väl vanlig kille som fick svara på frågor typ "gillar killar sminkade tjejer". Om M ska börja svara på sånt lovar jag att fråga.

Tomas: I wish.

Anna Svensson sa...

Vad händer då? Är killen kvar eller har han bytt vinjett bara?

Glömde skriva detta på Blondinbella-inlägget men fatta att jag drömt om Bella och Kenza flera ggr det är jättestressande.