torsdag, oktober 18, 2007

Tomas Antila känner mig på riktigt!

Bilden är tecknad av Tomas Antila och föreställer Lisa Medin (som känner Elin Jonson!) , Tomas Antila och mig.


Tomas säger:

Hej Tanja! Jag pratade om dig idag. OMGZ CP!!!
Tanja and the Phonephuckers säger:
OMG=?
Tomas säger:
veckans uppgift var att ta en aktuell text och se den ur ett queer-perspektiv. Och efter seminariet när jag pratade med en klasskarmat visade det sig att hon valt phonephucker.)
Tanja and the Phonephuckers säger:
SRSLY??!?!?!?!??!?!?!??!
Tanja and the Phonephuckers säger:
Fan va baaaaallt!
Tanja and the Phonephuckers säger:

*^_^*
Tomas säger:
även jag började känna av det jobbiga med att du är kändis:) Jag höll masken och lät henne säga vad hon tyckte om boken innan jag avslöjade att jag kände dig. Men senare kom jag på hur dumt det lät. Typ: ah hon är kändis, jag KÄNNER henne som om jag typ stått efter dig i kön på ica.
Tanja and the Phonephuckers säger:
Hahahahha ^_^
Tanja and the Phonephuckers säger:
JAG HAR RITAT EN SJÄLVBIOGRAFISK SERIE OM HENNE!!!1!
Tomas säger:
ja, eller typ hon har gett mig mat!
Tanja and the Phonephuckers säger:

^___^
Tomas säger:

vad man än säger låter det så dumt.
Tanja and the Phonephuckers säger:

Jag kan skriva en lapp. "Härmed intygar Tanja Suhinina (Phonephucker) att Tomas Antila känner mig på riktigt"

1 kommentar:

Stef Gaines sa...

Känns alltid lite mysko när folk börjar prata om dig och man inte riktigt vet om man ska säga det eller inte. För ja, det känns ju så dumt att inte nämna det, men samtidigt så dumt att nämna det. Hänt mig två gånger nu.

Fast jag älskar att prata för dig och andra vänners projekt som om jag inte kände dem alls eller name-droppa folk man typ lagat mat eller tecknat ihop med som att "a-aa, jag såg h*n på stan en gång, eller fick en autograf liksom" XD