torsdag, augusti 30, 2007

CSN är små teasande hyndor


CLIFFHANGER!

Alltså, jag fick mina pengar. Men först fick jag gå in på Mina Sidor (med BankID, no less), där jag fick läsa följande meddelande
Beslut om studiemedel

2007-08-30

Hej!
Du har fått ett beslut från oss som gäller din ansökan om studiemedel.

Det innebär också att du ska lämna din studieförsäkran. Det gör du i samband med att du börjar studera. Om det är dags att lämna studieförsäkran, klicka på länken nedan eller gå in under menyn Studerande i Mina sidor.

Liksom bra att ni fattat beslut, men får jag veta vad för beslut ni fattat? För att få veta fick jag trycka på en länk som ledde till en PDF där det stod att jag får mina välförtjänta studiepengar.

Dagens låt(titel som har ingenting med CSN att göra): Drunk And Hot Girls

Otroligt intressant. Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: