måndag, juni 11, 2007

Fråga Olles marknadsföringsavdelning


Idag fick jag en kommentar på det senaste inlägget på PhonePhucker.

Fråga Olle sa...

Hej!
Kom och var publik på allas vårt favoritprogram Fråga Olle!
En ny säsong startar i höst, och du har redan nu chansen att reservera platser i Sveriges sexigaste publik!

Maila till: fragaolle@jarowskij.se , och anmäl ditt intresse innan biljetterna tar slut!


Normalt brukar jag reagera på viral marknadsföring med "jaja". Men det här var roligare än så. Tänk er, någon nisse måste ju ha kläckt idén att sexbloggare borde vara nyfikna på sexprogram i TV, och någon uselt betald arbetskraft måste ha hittat mig och copypastat i kommentarfönstret. Det är i alla fall bra att jag får veta vilken VIP-nivå jag ligger på :P

Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känn dig eftertraktad!
Glöm inte att tacka Olle för inbjudan om du springer på honom nån gång. Lol.

Tomas Antila sa...

alltså viral marketing handlar ju om att nån nissinna sitter och får (dåligt) betalt för att just göra sånna här kommentarer. Det är faktiskt inte spam (nåväl), eftersom det är utstuderat och inte skickat till så många som möjligt. Tanken är ju att t.ex. du ska blogga om det, och senare någon annan osv tills jättemånga vet om det, helt gratis för pr-byrån. Det bygger på snöbollseffekt och prickskytte.

Tanja Suhinina sa...

Jag vet. Men jag tyckte det var komiskt. Och klart Olle ska få sin publik, jag bjuder på ett inlägg i Sveriges 292a mest lästa blogg! ^_^