onsdag, juli 23, 2014

Amandra Andrews - My Life

För ungefär ett år sedan frågade Stef Gaines mig om jag kunde rita en serie till en webbserietidning som just då skulle ha tema "självbiografiskt". Jag tänkte såklart först göra nåt av min egna självbiografi, men kom inte på nåt roligt alls. Så jag gjorde det här. Det var tight deadline då, men det blev aldrig av att serien publicerades, så jag gör det här. Första serien jag hade gjort på fyra år. Fett nöjd mtp omständigheterna. 

























4 kommentarer:

Anonymus Maximus sa...

Snygg serie! Gillar användandet av färg och 3x3 layout skarpt.

Hoppas bara att den trycks i kvadratformat.

Tanja Suhinina sa...

Tack. Den var aldrig tänkt att tryckas, även om den råkar passa sidmässigt till fanzin på sju ark.

Anonymus Maximus sa...

Passar mycket bra på mobil. Lite som Instagram - varje kvadrat håller sig snyggt inom displayen utan att man måste scrolla med överdriven precision. Mycket lättare än "vanliga" A4-format "sidor".

Snyggt, hur som!

Sofia sa...

Åhhh!!! Så snygg serie, mer mer mer!!! :D